csütörtök, október 21, 2010

7 dolog, amit nem tudtatok rólam...

A Kreatív blogger díjat immár másodszorra tudhatom magamének, és ez alkalommal Zsuzsitól kaptam, az Egészség piknik blog szerkesztőjétől, aki nem mellesleg nagyon megérdemelte a díjat, mert nagyon kreatív, innovatív gasztronómiával színesíti a gasztroblogok világát. Köszönöm a díjat!

A szabályokat talán már mindenki ismeri, ezért azt a részt most átugrom, és az izgi részhez kanyarodok, ahol elárulok magamról újabb 7 dolgot. A legutóbbi alkalommal nagyon megizzasztott a tényfeltárás, remélem, ez most nem fordul elő.

1. Az átlagos, minden nőt "sújtó" cipő, ruha és smink rajongásán kívül őrülten oda vagyok a finom, puha sálakért. Lehet vastag, lehet vékony, lehet pamut vagy kötött gyapjú, lehet tavasz, ősz vagy tél én oda vagyok értük. Véd a hidegtől, puhán körbeölel, és nagyon is öltöztet!

2. Sosem tartottam be sokáig és szigorúan diétát életemben. Mindig elhittem az ördögnek a bal vállamon, hogy "megérdemlem" akár az egészségtelen ételeket is. Most már tudom, hogy amit megérdemlek, az az, hogy jót tegyek a testemnek, és a lelkemnek sincs bűntudata. Mióta a paleo életmódra váltottam megleltem egyfajta lelki békét, amit azelőtt nem éreztem magaménak.
3. Gyűlölök korán kelni. Szörnyű szenvedések közepette kelek ki az ágyból ha korán kell mindezt tennem, és ilyenkor csak egy valami segíthet: egy finom, illatos tea.
4. Tanárnak készülök, és habár nem kőbe vésett szabály, hogy tanár is lesz belőlem, mégis nagyon hasznosnak találom ezt a gyakorlati időszakot, amelyet épp most végzek, ugyanis nagyon jó önismereti tréning, számtalan új oldalamat ismertem meg eddig.

5. Olyan ember vagyok, aki sok minden szeretne lenni egyszerre. Szeretném ügyvédként védeni a nők jogait, szeretnék dietetikus lenni és segíteni az embereknek megtalálni a helyes utat, szeretnék jógát tanulni és oktatni, szeretném bejárni a Földet és sok önkéntes munkát vállalni, szeretnék fordító és tomálcs lenni... Annyi mindent szeretnék néha, és annyi elszántság és energia van bennem, hogy néha úgy érzem, szétrobbanok tőle.

6. A kedvenc édességem a fagylalt és a pillecukor. Ez a kettő versenyben van az első helyért. Fagylaltból egy ültőmben meg tudok enni akár fél litert is, pillecukorból pedig egy nagy zacskóval biztosan. Szörnyű. Mióta paleozok persze a pillecukortól könnyes búcsút vettem, de fagylaltokat, ha eljön az ideje akkor nagyüzemben gyártom majd kókusztejből.

7. Már nincs pocakom. :-) De a név kötelez, úgyhogy a receptjeim nagy része továbbra is kényeztető édesség.

És most, ha megbocsájtotok nekem, nem sorolok fel senkit, akinek továbbadnám a díjat, mert egyrészt egyszer már, akiknek szerettem volna, továbbadtam, másrészt pedig annyira körbejárt ez a díj is, hogy kétlem, hogy nem jutott már el mindenhova. Ezért a díjat továbbadom mindenkinek, hiszen azért vagyunk gasztrobloggerek, mert kreatívak vagyunk a konyhában.

3 megjegyzés :

  1. köszönjük, hogy megosztottál magadról néhány személyesebb dolgot is! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szivesen tettem! :-) Köszönöm, hogy elolvastad!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, milyen aranyosan említettél:)) Élvezetes volt olvasni, amiket írtál! A korán keléssel kapcsolatban szívből egyetértek, ezek szerint nem csak én szenvedek ennyire reggelente. És Te is ásítozol? Én azt vettem észre, hogy a közlekedési eszközökön én vagyok az egyetlen általában, aki végigásítja az utat.
    Kívánom, hogy a vágyaid teljesüljenek! Persze nem egyszerre, hanem szépen lassan, fokozatosan! :)

    VálaszTörlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!