szombat, május 28, 2011

Pink energia szelet - nem csak lányoknak! (palo, nyers, vegán)



Ismét Raw süti kövektezik (nyers), kezdek egyre nagyobb rajongója lenni, vagyis már az vagyok a nyers sütiknek. Isteni finomak, nagyon gyorsan és egyszerűen elkészíthetők, és megmarad minden értékes vitamin az alapanyagokban. 

Ez a kis rózsaszín szösszenet véletlen jött össze, elfogyott a kakaóporom, de sürgősen kellett másnapra reggelit készíteni, mert - révén, hogy vizsgaidőszak van - minden nap csatába megyek most három héten át és kell az energia és a harapnivaló, ami felpörget vizsga előtt. 

Éppen a folyamatos harc miatt (3 héten belül 10 vizsga és 2 államvizsga - 5 már letudva juhéé) most nem értem rá szépet kattintani és megfelelő fényviszonyokban, úgyhogy mindenkitől elnézést kérek, DE amint lesz egy kis időm akkor kicserélem majd a fotót, de mindenképp fel akartam rakni, hátha vannak sorstársak, akik olvasnak engem és vágynak valami egészséges nasira ami isteni és felpörget!

Mindenkinek további jó vizsgaidőszakot és kitartást kívánok! Akik pedig már túl vannak rajta (vagy nem élik át) azoknak sok szamóca evést és pihizést a Balcsi parton! Amint végzek én is zúzok le Csopakra. Na meg jövök jobbnál-jobb receptekkel (sok fagyival).

A receptet Édesanyámnak ajánlom, aki a világ legnagyobb marcipán rajongója és áfonya pusztítója. Anyu, ezt imádni fogod!



26 megjegyzés :

  1. Szerintem semmi gond a fotóval, sőt látszik hogy még evés közben is tanulsz!:)) Főleg az alsó kép tetszik, vastag könyv mint tányéralátét! :)
    A vizsgákhoz jó sok energiaszeletet, és egy kalappal!
    Anna

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jól hangzik! A beállítás pedig klassz :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Azt szeretném kérdezni, hogy milyen aszalt áfonyát használsz, melyik márka cukormentes?
    Köszi, Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eleve kizárt egy aszalt gyümölcsnél a cukormentesség. Egy tömény cukor az egész.

      Törlés
  4. Kata!

    A Nobilis az cukormentes.

    Anna, Alexandra, köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Jaaaaaaaaaj, de szép! Már a színe is meggyőző!:)))

    VálaszTörlés
  6. Szia Panna!

    Nemrég találtam rá a blogodra, és ahogy megláttam ezt a képet, rögtön tudtam, hogy valamikor elkészítem!:) Tegnap ez be is következett, és hát fantasztikusan finom íze van!:) Köszönöm az ötletet!
    Nekem viszont nem lett ilyen jó színe, hanem lilás és foltos, szóval nem volt ennyire tömören pirosas, és hát van, hogy kicsit szétesik egy-egy darab...tudsz nekem segíteni, hogy ez mitől lehet?
    Köszi? Dodó

    VálaszTörlés
  7. Szepy, Csibe, Bianka, Anita! Köszönöm szépen!


    Dodó!
    Valószínű, hogy az a gond nálad, hogy nem aprítottad elég ideig. Addig kell, míg egy marcipán szerű masszát nem kapsz, ami szinte egy vagy több gombóccá áll össze. Massza állagú. Tovább kell aprítani. De amúgy örülök, hogy tetszik! :-)

    VálaszTörlés
  8. Szia, kaptál tőlem valamit, gyere nézd meg: haddegyemmeg.blogspot.com

    VálaszTörlés
  9. hát ez atomjó! bár én már leállamvizsgáztam, és sok kitartást kívánok neked is és sok sikert, ezt a receptet elmentem, mert nagyon klassz! jól fog jönni jövőre!:)

    VálaszTörlés
  10. Mókus! Én is meg vagyok már, de ez nem csak vizsgákkor pörget ám! :-) Remélem majd kipróbálod!

    VálaszTörlés
  11. Szia Panna! A Nobilisben van cukor nem?

    Aszalt Vörös Áfonya 150g
    Összetevők: vörös áfonya, cukor, növényi olaj

    VálaszTörlés
  12. Kedves Kysu!

    Hát most nem tudom megmondani neked, nincs kéznél, de megleptél! Mert én is a Nobilist használtam és direkt néztem is és nem volt benne cukor... akkor most már van?! Mondjuk az utóbbi egy évben nem a Nobilist használtam, hanem vettem zsákostul.
    Köszi,hogy szóltál!

    VálaszTörlés
  13. Szia Panna!

    Nincs mit! Zsákostul honnan szoktad venni? Mert én magában is nagyon szeretem, örülnék a nem cukros változatnak... :)

    VálaszTörlés
  14. Szia Kysu!

    Piacon! :)

    VálaszTörlés
  15. Szia Panna! Régóta olvasom a blogodat, nagyon tetszik! :) Ezt a receptet is elkészítettem, az íze szuper, de egyszerűen nem tudtam elég finomra őrölni ahhoz, hogy összeálljon a massza. Te milyen darálót használsz? Most nézegetem a food processor-okat, de nem igazán tudom, hogy mire kell figyelni, mi alapján válasszak. Mindenképp olyat akarok, amivel ezeket meg tudom csinálni. Köszönöm! Ditte

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ditte!

      A blogom legfelső részén (amin megnyílik) van egy vízszintes sáv, ahol a blogom oldalai vannak feltüntetve. Az utolsó az "Aprítógépeim" címszó, mely alatt megtalálod a válaszodra a kérdést.
      Ha nem tapad össze amúgy, próbáld ki, hogy adsz hozzá apránként, mondjuk 1 teáskanalanként vizet, amíg össze nem tapad. Szokott segíteni.
      Sok sikert!

      Törlés
  16. Köszönöm! Tipikus, hogy a fölső sort nem nézem, csak a szép képeket, és attól lefelé... :)

    VálaszTörlés
  17. Szia Panna!
    Körülbelül fél éve találtam rá a blogodra,nagyon ügyes, és kreatív vagy! Sok süteményt kipróbáltam már tőled és mind nagyon finom volt!Ezt az energia szeletet is elkészítettem, picit változtattam rajta, mert nem találtam itthon szezámmagot, ezért rögtönöztem,mézet tettem bele, 2 evőkanállal, vizet viszont nem.Most a hűtőbe pihenget a színe gyönyörű, biztos az íze is az lesz!Én 8 hónapja paleozom szintén egészségügyi okok miatt,azóta mintha kicseréltek volna, jó a közérzetem és alig ismernek meg az ismerőseim, 14kg fogytam és minden "nyavajám "elmúlt.Köszönöm neked a recepteket nagyon sokat segítettek!Erika

    VálaszTörlés
  18. Kedves Pocak Panna! Amikor először megcsináltam, akkor nem lett ilyen szép nekem, darabos maradt és szezámmagom sem volt itthon, de nem bántam meg, hogy megcsináltam, mert tényleg egészen marcipán íze lett és szinte azonnal el is fogyott az 1/3-adag. Másodjára feltankoltam alapanyagból, így ment mindenből, a recept szerint. Csak most beáztattam az áfonyát és botmixerrel pürésítettem, a szezámot külön ledaráltam, a kókuszt pedig csak a végén kevertem hozzá, de így sem kaptam meg azt a színt/állagot ami a képen van. :( Ráadásul a szezámmagtól lett egy furcsa, kesernyés íze, így nagyon megbántam, hogy beleraktam. Elpazaroltam egy csomó, méregdrága alapanyagot és most fogalmam sincs mit kezdjek a masszával..:(

    VálaszTörlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!