péntek, november 22, 2013

Nanaimo szeletek (paleo, nyers)


Elnézést kérek minden Kedves Olvasómtól, hogy így eltűntem, még a levelekre sem válaszoltam, de sajnos a blogom a hobbimmá vált (sokadszámú tevékenység) és lassan kiszorult a mindennapi életemből, ugyanis feltorlódott a munka. Ettől függetlenül néha még mindig készítek új recepteket és lassan fel is fognak kerülni a blogra. Eközben pedig egy kis türelemet kérek csupán. Igyekszem a legjobb recepteket karácsonyig feltölteni, hogy legyen miből válogatni az ünnepi menü tervezésből.

Fogadjátok szeretettel ezt a régen várt, sütés nélküli finomságot, ami könnyen és gyorsan elkészül, nagyon kiadós és tömény, és egyik nagy kedvencem. 
A receptet a Kifőztük, ingyenes, online magazinban olvashattátok.




24 megjegyzés :

  1. Szia Pocak Panna! :)
    Régóta szeretnék/kell egészségügyi okok miatt gluténmentes diétát követnem és meg kell, hogy mondjam, ilyen gyönyörű, ízléses blogot nem nagyon láttam még. Hatalmas löketet adtál, hogy végre elkezdjem, azt, amit már régóta kellett volna. Pár recepted ki is próbáltam és ugyan még nem arattam osztatlan sikert a családban, de jó úton haladok és ezt Neked köszönhetem. Ugyan nagyon nehéz beszereznem a hozzávalókat itt Genfben...de most már a te blogod és Jamie Oliver alap a konyhámban! :)
    Biztos nagyon elfoglalt vagy, mint a többségünk, de légy szíves ne hagyd abba, túl sokan figyelünk ahhoz és sokan hiányolunk! :P
    Szép estét és kitartást,
    Bogi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Panna! :) Annyira vártam már ezt a receptet. Úristen, hogy lehet egészséges, ami ennyire jó? :D

    Lenocska

    VálaszTörlés
  3. Kedves Bogi és Lenocska!

    Köszönöm szépen a kedves szavakat, remélem továbbra is örömötöket lelitek a receptjeimben!

    VálaszTörlés
  4. Szia Panna!
    De jó téged újra látni! Ismét egy fantasztikus recept, hálásan köszönöm!
    Egyetlen kérdésem lenne: friss datolyát hol lehet beszerezni? Vagy az a szirupos, cukros is megfelelő, amit minden szupermarketben kis tálcán fóliázva árulnak?
    Köszi,
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  5. Kedves Pocak Panna!
    Hmmmm, ezt fogom elkészíteni a családomnak karácsonyra.

    Hogyan készíted a kesuból a vajat a sütihez? Sima turmixolás és kész, vagy valami extra?

    Köszönettel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közben megtaláltam a Kifőztükben, esetleg másoknak is segít.

      A kesudiót csak finomra kell őrölni, nem kell belőle igazi kesudióvajat csinálni.

      Már megijedtem, mert egy külföldi lapon bukkantam rá a vaj elkészítésére. Ott azt írták, hogy a nyers kesudióból készült vaj kb. 25-30 perc kemény turmixolást jelent, mire megadja magát. Lehet gyorsabban, könnyebben is pl. hozzáadott olajjal, vagy a turmixolás előtti pörköléssel, de ezek már más ízvilágot, aromát eredményeznek.

      Törlés
  6. Szia!
    Megkostoltuk, eszmeletlen finom!
    Van esetleg tipped arra, hogy a rizslisztet mivel lehetne kivalltani, ami paleos?
    Elore is koszonom valaszodat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Esetleg nyílgyökérpor? Vagy nagyon finomra őrölt mandula...sajnos külföldön nem volt kókusz lisztem de szerintem azzal is szuperul működne. Ki kell próbálni. :)

      Törlés
  7. Szia Panna!

    Szuper jók a receptek! Mindent egyszerűen és gyorsan el tudok készíteni. A Nanaimo szeletek hihetetlen guszta és remélem, hogy finom lesz! Egyelőre a hűtőben pihen. Bár azt nem mondanám, hogy "gyorsan és könnyen elkészül".
    Egyébként a családi kedvencünk a sárgabarackos-csokis keksz!
    Remélem, hogy nemsoká újabb receptekkel jössz!

    VálaszTörlés
  8. Kedves Panna!

    Ezt a sütit már 2x elkészítettem. A tegnap pedig felhasználtam az alapot és eg@ Szedres, mézes, kókusztejes réteg került a tetejére. Nagyon finom lett! És csak 3 hete kezdtem paleozni, mert rajongok az èdességekért. Kérlek ne hagyd abba!!!!
    Azóta lement 2kg, ?em voltam túlsúlyos csak félek, hogy az évi 1-2kg plusz 5 év alatt szépen kikerekedik. Szerinted túl sok édességet eszek? Természetesen betartom a paleo szabályokat. Köszi, hogy elolvasod és várom az észrevételeidet. Szép napot! Margit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Megi!

      Nagyon örülök, hogy bevált a recept. :) A szedres nagyon jól hangzik, imádom a szedret!
      Én hetente egyszer sütök édességet (paleosat) és mindig van mostanában reggelire keksz vagy almás pite vagy ilyesmi. Nem kell aggódnod.

      Törlés
  9. Kedves Panna!
    Korábban már megcsináltam ezt a sütidet, nagyon finom lett, de valamiért a krém folyós lett, így kellett tennem hozzá egy kis pudingport. Most szeretném újra elkészíteni, és érdekelne, hogy van-e valamilyen ötleted, mitől lehet, hogy nem keményedett meg a krém...
    Szuper az oldal, szép, igényes, nagyon jó receptekkel! Köszönjük!
    Üdv,
    Dóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dóri! Sajnos nincs ötletem, de esetleg próbáld meg csökkenteni a kókusztejet.

      Törlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!