kedd, október 05, 2010

A Hónap bloggere lettem!

Tegnap kaptam az értesítést a Gasztrobox csapatától, hogy a Gasztrobox "a Hónap bloggere" szavazásán én kaptam a legtöbb szavazatot. Nagyon meghatott a díj, nem is számítottam rá, hogy kapok egyszer egy ilyen klassz díjat, nagyon erős motiváló erővel bír, nem is beszélve arról, hogy csodás visszajelzés.

Ezúton szeretném megköszönni mindenkinek, aki szavazott rám, megtisztelő a figyelmetek!
Hogy megháláljam a díjat, igyekszem a továbbiakban is eleget tenni a díjjal járó "elvárásoknak".

Valamint ezúton szeretnék gratulálni Édes és Keserűnek, aki a Hónap fotója díjat, és Andi-cukinak, aki pedig a Hónap receptje díjat nyerte, mindketten nagyon megérdemelten!


12 megjegyzés :

  1. tutora!
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon gratulálok én is!!
    üdv. juharszirup

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon gratulálok!:)
    Anna

    VálaszTörlés
  4. K.Sz., Anna, chriesi, családi tűzhely, Alexandra!

    Köszönöm szépen! :-)

    VálaszTörlés
  5. Szia Panna, én nemrég találtam Rád és fantasztikus a blogod! Gratula a díjhoz is! :)

    VálaszTörlés
  6. pipacs!
    Köszönöm szépen, örülök, hogy csatlakoztál, Isten hozott!

    VálaszTörlés
  7. Egyáltalán nem csodálkozom! Remek dolgokat készítesz!!! :) Gratulálok! Az egész bloghoz és ehhez a "paleos dologhoz" is!
    Olvastam anno Szendi G. könyvet és nagyon elgondolkodtatott! Ha lenne erőm hozzá én is teljesen átállnék arra az étrendre. Már csak kiváncsiságból is! De csak néhány dologgal próbálkozom. Ca. 27 éve vagyok cukorbeteg, úgyhogy elég sok lemondással járt eddig is az életem... talán ezért megy csak úgy, hogy nem mindenről mondok le teljesen (a betegségemmel kapcsolatban nagyon erős a gyanúm a tejre és a gabonára)...
    Amúgy utólag is boldog blogszülinapot! Nagyon jó az a torta is! Nagyon guszta! Ki kell próbálnom majd! :)
    Bocsi a hosszú szövegelésért! :)

    VálaszTörlés
  8. Ildinyó!
    Nagyon szépen köszönöm!
    Én mindig örülök a "hosszú szövegelésnek"!
    Érdekes, amit mondasz, hogy elolvastad a könyvet, gyanakodsz is, ráadásul cukros is vagy, és nem kezdtél bele. Nekem olyan "villámcsapás" szerű élmény volt, mikor elolvastam. Lesokkolt és megvilágosodtam egyszerre. Életemben nem tartottam még be diétát soha, mindig is csoki és süti mániás voltam, vettem a tejet, vajat, lisztféléket kilóval és most meg két hónapja csinálom, magam is meg vagyok magamon lepődve, és mindenki körülöttem. De jó érzés. Látom, érzem a változást és ez nagyon számít. Pár hónap múlva, ha majd lesz róla még egy vérvételi lapom, akkor megírom majd egy bejegyzésként az élményeim... :-)
    Addig is köszönöm, hogy írtál és remélem találsz itt olyasmiket a jövőben, amikkel nem kell lemondani.

    VálaszTörlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!