hétfő, október 18, 2010

Fahéjas-körtés zabkockák kakaóval és juharsziruppal (glutén-, laktóz-, és cukor mentes)



For the English version, please click here.
Volt még itthon egy kis házilag őrölt durva zablisztem, ami a liszt és a zabpehely közti állagra hajaz leginkább, valamint volt itthon finom, kemény körte. Nem volt kétséges, hogy valami reggelit készítek belőle. Egy bögre forró, fekete teával, vagy más illatos feketével egyszerűen tökéletes. Mostanra már mindenki tudja, aki olvas, hogy reggeli mániás vagyok. És persze ezt is a gyermekkorra vezetjük vissza...
De most erről a finom tömör, mégis habkönnyű zabfalatkáról lesz szó. Még pedig, hogy a finoman kakaós tészta igazából egy vizes piskóta, melynek tetejét befödtem körte szeletekkel, azt pedig meghintettem jó sok fahéjjal. Aki pedig nagyon édes szájú, annak ajánlom nyakonönteni a kicsikét egy kis juharsziruppal, és immár elő is léptethetjük desszertté.



For the English version, please click here.


11 megjegyzés :

  1. Jól néz ki!
    Hogy csinálod, hogy a képeid ilyen világosak?
    Képtelen vagyok jó képet készíteni a lakásban.

    VálaszTörlés
  2. Istenien hangzik, és milyen jól néz ki!

    VálaszTörlés
  3. Bianka, Csibe!
    Köszönöm szépen!

    Alexandra!
    Köszönöm!
    Pedig azt gondolnám, hogy Nálatok 100ágra süt a nap mindig! :-)
    Hát sajna én is sokat szenvedek a sötét miatt, úgyhogy a szokásos fotós "trükkhöz" nyúlok: az ISO-hoz. 200-ra rakom, ha sötét van. Persze totál sötétségben nem tudok én sem fotózni, hanem csak ha borongós. Meg az ablak előtt fotózom mindig, ahol a legöbb a fény. Remélem tudtam segíteni, bár sajna semmi extra trükköt nem ismerek (ha valaki igen, akkor írjon!)!
    :-)

    VálaszTörlés
  4. PocakPanna! Most készülök venni stevia lightot,nem éppen olcsón,szóval tutira nincs mellékíze? Neten olcsóbb lenne,de mire megrendelem pk-el együtt ugyanott lennék.

    VálaszTörlés
  5. Pilchard!
    Az a steviára jellemző keserű mellékíze egyáltalán nincs, azonban más az íze, mint a cukornak, mert kissé hatása van, minta pl. szódabikarbónának az útóíze (nem sós vagy ilyesmi). Ennél pontosabban nem tudom sajna leírni, ki kell próbálni. Nem olcsó egyáltalán, de ha mellette döntesz akkor próbáld ki. Talán ha segít a döntésben, én a méz mellett tettem le a voksom, úgyis keveset édesítek, hétköznapokban egyáltalán nem.

    VálaszTörlés
  6. Szia PocakPanna!
    Ez esetleg muffin formában szerinted működhet? :)
    Köszönöm!

    VálaszTörlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!