csütörtök, szeptember 23, 2010

Nehogy lemaradj, szavazz Te is!

Ha esetleg elkerülte volna a figyelmét valakinek, Nigella Hogyan váljunk házi istennőkké című könyvéből fogok főzni, azonban most  Ti döntitek el, melyik ínycsiklandó receptje változzon egészséges (glutén-, laktóz-, és cukor mentes) kényeztetéssé!

Már csak pár napig szavazhattok!
(A blogom bal oldalán található a szavazó tábla a "Hitvallásom" alatt.)

Eredeti bejegyzés és kedvcsináló a receptekhez itt.

Ha esetleg van más olyan receptetek, ami durván bűnözős nagy kedvenc és szivesen kóstolnátok egészséges formában, de régi ízélménnyel, írjátok meg nekem commentként, én pedig utánna nézek, és a jövőben egy hasonló szavazás része lesz!


3 megjegyzés :

  1. Engem az érdekelne, hogy kenyér helyett mit eszel? Én is paleózok augusztus óta, szóval nem fogok nekiállni okvetlenkedni, hogy márpedig kenyér nélkül hogy lehet reggelizni, stb, de a sok-sok télire eltett zakuszka, meg krémnek való padlizsán azért aggaszt.

    Az eddigi kenyérpróbálkozásaim csúfos véget vallottak, kivéve egyszer, mikor mindent csak gyorsan összedobáltam, kókuszliszt, tökmag, napraforgó, lenmag, persze az arányokat nem jegyeztem le és azóta sem sikerült reprodukálni. Nekem valahogy mind olyan tojásízű, készüljön bármilyen maglisztből. Lehet, hogy minimális zabkorpát vagy zablisztet bevetve lehetne mérsékelt sikereket elérni, de még nem akartam a legvégsőkig elmenni =)

    Szóval kenyér.. "A" kenyér

    VálaszTörlés
  2. Ami!

    Köszönöm a szavazatot, remélem örülsz majd a végeredménynek!


    Zsófi!

    Megmondom őszintén, hogy én sosem szerettem a kenyeret, mindig kényszerből ettem és csakis reggelire, merthoyg kell valami tartalmasabb, ugyanis számomra a reggeli az egyik főétkezés. Én is augusztus óta paleózok, és bevallom, még nem helyettesítettem a kenyeret semmi sóssal, reggelire inkább muffinokat csinálok, pl. a mákos-almás, diós-almás, vagy paleo répás muffin amiket megtalálhatsz a blogomon és baromira beváltak. Épp ma döntöttem úgy, hogy végleg lemondok a lektintartalmú ételekről is, tehát száműzöm a zabpelyhet is, mert sajnos a bőrömön nagyon meglátszik. DE épp tegnap este találtam ki egy fejben nagyon király kenyér alternatívát, ami 100% paleós lenne, és a hétvégén teszt alá vetem a "laboromban". Ha az sül ki belőle, mint amire számítok, akkor villám sebességgel rakom fel a blogra és akkor a padlizsánkrém nem fog árválkodni a polcon. :-)
    Szóval nézz majd vissza, esetleg iratkozz fel emailben, vagy követésre hogy minidg értesülj az újdonságokról, mert ez a paleo engem nagyon inspirál és nagyon igyekszek minél újabb és jobb receptekkel előállni. Remélem sikerül, és majd Neked is beválik.
    Ha bármilyen más kérdésed van írj nyugodtan!

    VálaszTörlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!