hétfő, szeptember 13, 2010

Egy fél éve elfeledett felkérés: kérdezz-felelek játék

Egy fél éve elfeledett felkérésnek teljesítenék ezennel boldogan örömet. Ez egy kérdezz-felelek játék, melyek Neától kaptam, ezúttal is köszönöm! Íme a válaszaim:


Ha nyernék a lottón..

Őszintén szólva nem vagyok az a lottózós típus, valahogy nem fedezem fel az izgalmat a lehetetlenben, így nem szoktam agyalni ezen a kérdésen, így most mellbe vág…
Nagyon valószínű, hogy egy részét odaajándékoznám a Szüleimnek, hogy a nyugdíjas éveik ne legyenek nyögdíjasok, valamint Nővérkémnek, és a nagyszüleimnek is adnék belőle egy-egy adagot belátásom szerint. Valószínű, hogy egy nagyobb összeget adományoznék egypár kutyamenhelynek, mert őértük a szívem szakad meg, és természetesen a beteg gyermekeket is támogatnám egy óriási összeggel. Lehetségesnek tartom, hogy egy részét befektetném, és alapítanék egy főzőiskolát/tanfolyamot, ahol csak és kizárólag egészséges ételeket készítenénk, és nem lenne drága a tagság csak annyi, hogy fedezze a költségeket, ez inkább arról szólna, hogy az egészséges életmódot „hirdessük” a tagokkal, hogy az emberek végre szembesüljenek az élelmiszereket körüllengő délibábokkal, és végre egészségesen megöregedhessen mindenki. Természetesen egy részét pedig félreraknám az én nyögdíjas éveimre…


Rossz szokás...

A legjobb, ha kívülálló mondja meg nekem a frankót, gondoltam, így megkérdeztem a Páromat, aki pár perces őszinte gondokozás után rávágta, hogy nincs. Helyes, gondoltam magamban, azonban mégsem hagy nyugodni, s most, hogy így agyalok rajta, azt kell mondjam, hogy az elmúlt évben nagyon nagy változásokon mentem keresztül, s míg ezelőtt rengeteg rossz szokásom, hibám volt, mára már alig maradt, így most nem jut eszembe...talán csak egy: előre izgulok mindenen, akár fél évre előre is.


Koffein...

A koffeinről reflexszintűen ugrik be, hogy kávé, melyet mindaddig, míg el nem kezdtem paleózni, tejesen, habosan, krémesen, mézzel ittam. Manapság a kávét itthon készítem magamnak instant kávéból, kókusztejjel és agávéval/steviával. Meg kell mondjam, nem hiányzik a régi. Múltkor azt mondtam épp, ha ezt tudtam volna, hogy a kókusztej ennyire krémes és finom, minden nélkül leváltom a tehéntejet. Meglepően finom és kényeztető.
Na de visszatérve, az igazi koffeinforrás számomra a tea, mely fekete, illatos, Earl Grey, mégpedig bergamottal! Azt szeretem a legjobban, ami nem filteres, hanem szárított teafű. Reggelente a teázás egy szertartás. Még egyik szemem csukva forralom a vizet, de mikor megérzem a csodálatos illatát, akkor kezd bizony visszatérni belém az élet!
Amúgy a zöld teával is jó barátságban vagyok, abból pedig a citromos és a jázminos a kedvencem.


Színeim...

Legkedvesebb számomra a fehér, a türkiz kék és a lazac. Viselni bármit viselek, aminek a tónusa jól áll, de a feketét gyűlölöm. Érdekes és számomra is meglepő, hogy kb. 3 évvel ezelőtt egyszer mindent mostam, amim csak volt, és mikor végignéztem a szárítón akkor láttam csak, hogy mindenem fehér. Innentől viselek színeket, amik nagyon jó hatással vannak rám.


Mi van most rajtam ...

Itthon ülök a konyhában, miközben e sorokat írom, és épp egy nagy adag muffint teszek ki-be a sütőbe, így hát a megszokott kényelmet választva: egy szürke, A vonalú, csípő fazonú (isteni anyagú) melegítőnadrág, egy fekete nike papucs, egy fehér rövid ujjú póló, és egy polár, cipzáras pulóver, amely zöld-fekete.
Háziállat...

Van két kutyusunk otthon, akiktől szívfájdító ilyen messze lenni, de mikor hazamegyek, mindig alaposan megdögönyészem őket. Az egyik egy gyönyörű, fekete, óriás snaucer lány, a másik pedig egy kis édes, szürke, bolyhos havanese. A kicsihez különösen erős érzelmek fűznek, ugyanis én találtam őt három hetesen az utcán kóborolva, nyolc éve karácsony előtt pár héttel, mikor óriási hó volt. Azóta nálunk van. Mindkét kutyus óriási egyéniség hatalmas szívvel.

10 év múlva hol látod magadat...

10 év múlva már 34 éves leszek…Nagyon remélem, hogy három kis lurkó fog körülöttem szaladgálni a konyhában, miközben egészséges finomságok illata járja be a konyhát, és együtt készítünk mindent. Még jobban remélem, hogy megtalálom a számításaimat szakmai téren, és vagy a szakmámban leszek, mint mondjuk boldog fordító/tolmács és legalább a negyedik nyelvnél fogok járni, vagy a szenvedélyemben teljesedek ki: sütök-főzök egészséges és ínycsiklandó ételeket és fotózom őket. Bárhogyan is lesz, szeretnék ez utóbbi terén sokat fejlődni.


Legutóbbi nagy élmény...

Az, hogy Párom hazavitt magukhoz, és bemutatott a családjának, óriási mérföldkő, óriási élmény volt.


 

Akiktől szívesen olvasnám a válaszokat:






2 megjegyzés :

  1. Köszönöm a felkérést :)
    A napokban igyekszem válaszolni.

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen, meg vagyok tisztelve :-) Én is válaszolok nemsokára!

    VálaszTörlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!