hétfő, március 16, 2015

Gluténmentes Almás Pite (gluténmentes)


Nem törtem kezem-lábam, hogy szép fotót készítsek erről az isteni almás pitéről, mivel nem gondoltam, hogy megosztom itt a blogomon, azonban miután több pozitív reakciót is kaptam Facebookon, úgy döntöttem feltöltöm, addigra viszont már eltűnt az egész pite.

Úgy érzem, egy rövid bemutatást megérdemel ez a csodás pite. A pite tésztája egy régi, jól bevált recept, mely a "Mit süssek? Nagy cukrászati kézikönyv kezdőknek és haladóknak" című könyvből van (Szerkesztette: Deborah Gray), és az eddigi legjobb pate sucre (édes pite tészta) recept, amit valaha ettem. A töltelék alma, amit a robotgép szeletelőjével fél perc alatt szinte átlátszóra szeleteltem, a tetején pedig megmaradt eper lekvár és morzsa van. Az ízélmény őrülten jó. Viszont van benne vaj, cukor, rizsliszt és hajdina is, tehát nem minősül paleonak, viszont a gluténérzékenyek bátran készíthetik (én is az vagyok).

Őrülten könnyű és gyors recept. Igyekszem paleo verzióban is elkészíteni szép fotóval. :)




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!