kedd, március 31, 2015

Brokkoli Domináns Stir-fry (paleo)


Ez egy ultra gyors és isteni finom ebéd volt a múlt héten. Posztoltam róla egy gyors fotót Facebookra, Maradt előző napról egy kis oregánós-kakukkfüves csirke comb és ahhoz raktam fel friss zöldségeket és átsütüttem az egészet a serpenyőben. Olyan egyszerű a recept, hogy csak ide fogom beírni a receptet. A brokkolit mindenkinek ajánlom, én jelenleg állandóan tudnám enni, annyira kívánom. 

Amikor azt mondom valakinek, hogy narancsot, vagy almát vagy brokkolit kívánok szörnyen, akkor általában azt mondják, hogy fura vagyok, hogy ilyen egészséges dolgokat kívánok. Lányok, Ti is voltatok úgy a 9 hónap alatt, hogy normális dolgokra voltatok rákattanva? 



Brokkoli Domináns Stir-fy paleo ebéd recept
2 főre

2 csirke mell (előző napról maradt, oregánós-kakukkfüves)
2 ek napraforgó olaj
1 lila hagyma 
1 kaliforniai paprika
3/4-ed brokkoli (maradékot felaprítva, megmosva, lefagyasztom)
kakukkfű, só, bors, gm balzsam ecet

Az forró olajra dobom a felcikkezett hagymát, paprikát és a brokkolit. Megszóróm a fűszerekkel és közepesen-nagy lángon főzöm néha megdobálva keverés helyett. Amikor a brokkoli kezd puhulni hozzá adom a felaprított húst, meglocsolom a balzsam ecettel és még főzöm pár percig. Nem hagyom a brokkolit teljesen összesni.



4 megjegyzés :

  1. Hát én a várandósságom alatt igyekeztem tartani a paleot az ebédtől eltekintve, mert annak krumplipürének kellett lennie sok-sok pirított szalonnával. minden.egyes.nap. :)
    - Krisztina

    VálaszTörlés
  2. Igen, valójában mindig friss gyümölcsöket, zöldségeket ettem a legszívesebben. (Ellenben nem igazán kellett a hűtőházban tartott alma, és társai.) Azt gondolom, az a nem normális, ha valaki vaníliafagyit kíván savanyú uborkával. :)

    VálaszTörlés
  3. Én a lecsóval jártam úgy, hogy megfőztem egy fazékkal és addig ettem, amíg jól esett. Vagyis szépen lassan mindet megettem:) Egyedül egy fazékkal:) Minden jót kívánok a babaváráshoz!
    Ildikó

    VálaszTörlés
  4. Állandóan gyümölcsöt kívántam. Szerencsére nyáron voltam várandós, ezért tobzódtam a friss gyümölcsökben. Próbáltam én is tartani a paleót, de inkább zöldséget és gyümölcsöt kívántam, a húst kevésbé. Egyetlen dolog viszont végigkísérte a 9 hónapot, az pedig a sült szalonna. Imádtam uborkával és paradicsommal.
    Egy másik Ildikó

    VálaszTörlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!