csütörtök, március 19, 2015

Tavaszi Tekercs Gluténmentesen


Az időjárás jelentés szerint hivatalosan is tavasz van. Ha pedig tavasz, akkor tavaszi tekercs. Könnyű a gyomornak, macera mentes az elkészítése, és rengeteg féle töltelékkel elkészíthető. Én azért is szeretem különösképpen, mert a friss paprika és saláta roppanása gyerekkorom szendvicseire emlékeztet. Ebédre és vacsorára szoktam készíteni, mert még az elkészítés napján érdemes befalni, de reggelinek is tökéletes lenne. A tekercshez való rizspapírt bármilyen ázsiai élelmiszereket áruló boltban be lehet szerezni. Mindenkit buzdítok arra, hogy próbálja ki, meglepően friss és imádnivalóan roppanós!

A fenti képen látható, hogy mennyire bőkezűen kell kezelni a fűszereket ennél az ételnél, hiszen a hús íze ha túl semleges, az egész tekercs íze semleges lesz. A húsé a főszerep!


Én így szeretem rétegezni: saláta, zöldségek, majd hús. Eseteleg még egy saláta a tetejére.


Jöhet a hajtogatás! Felőlünk indulunk, majd a szélek, majd végig megyünk. Szorosra tekerjünk!











1 megjegyzés :

  1. Nos, ezek a receptek most nagyon jól jöttek nekem. Paleo étrenden vagyok, és mindig keresek valami újat. Az ötleteidet ki is fogom próbálni. Nagyon szépen köszönöm! Tegnap, ahogy a neten keresgéltem egy videóra akadtam, ami nagyon megfogott és elgondolkodtatott. Szeretném ezt Veled megosztani! https://www.youtube.com/watch?v=1JJfKk70z_E

    VálaszTörlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!