csütörtök, január 28, 2010

Kreatív blogger díj



A Kreatív Blogger díjat január 17.-én kaptam Neától, Az otthon ízei blog írójától. Ezúton is köszönöm szépen a díjat és a játékba hívást!
Amikor megláttam, nagyon izgatott lettem, hiszen pár hónapja blogolok csak, de ezek szerint nem csak a családom olvasta a blogomat. Igyekszem megfelelni a címnek, és az új évben is finom és egészséges recepteket tenni közzé.

A díj, egy játék is egyben, melyhez a következő szabályok tartoznak:
  1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte,
  2. A logót ki kell tennem a blogomba ,
  3. Be kell linkelni azt, akitől kaptam,
  4. Írni kell magamról 7 dolgot,
  5. Tovább kell adnom a kitüntetést 7 blogtársamnak,
  6. Be kell linkelnem őket,
  7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.
Íme a 7 titok, melyet most elárulok magamról:
  1. Életem párja nevezett el Pocak Pannának, mert imádok a konyhában ténykedni, és bizony mindig van rá gondom, hogy ne legyen üres a pocakom.
  2. Az előbbiből fakadóan adja magát a sport témája. Szeretek futni, pilátesezni, jógázni, de már sok mindent kipróbáltam. Azon is nagy erőkkel munkálkodok, hogy a süti evés is a sportág legyen.
  3. Csak egyetemistaként fedeztem fel a Konyhát. Azóta sincs visszaút.
  4. Habár bölcsészként ugye feltételezhető, hogy túl vagyok a húszon, azonban mindenki - aki nem ismer - tizenhat évesnek néz. Azt mondják baba arcom van. De én ezt bóknak veszem!
  5. Nincs tévénk az albérletünkben. Pontosabban készülék van, de úgy döntöttünk nem köttetjük be. Immár 3. éve nem nézünk tévét. Mindenkinek ajánlom, akinek "kevés ideje van" magára.
  6. Két kedvenc évszakom van: a tavasz és az ősz. A tavasz, a madárcsicsergés és a finom virágillatok miatt, amelyeket a sok séta közben maximálisan kiélvezek. Az ősz pedig az évszak hangulata miatt. Nagyon nagy vizuális élményt nyújt számomra az ősz a gyönyörű színei által. Ebben a két évszakban kivirulok.
  7. Hiszek abban, hogy az vagyok, amit megszek. Az egészségtudatos táplálkozás és élet híve vagyok.
A szabály szerint, most 7 blogger társamat tüntetem ki a díjjal, és invitálom a játékra. Őket választottam:








8 megjegyzés :

  1. Köszönöm szépen! Úgy látom, bőven van bennünk közös, az utolsó négy pontot apróbb módosításokkal akár én is írhattam volna ;)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Panna! Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám, jól esik. Ezt a díjat már megkaptam egyszer, ezért nem posztolok róla újra, csak jóérzéssel nyugtázom, hogy méltónak találtál rá!

    VálaszTörlés
  3. Panna, mi is kb. 3 éve nem tévézünk és nagyon jól megvagyunk nélküle, de mindenki csodabogárnak néz emiatt. Még a családban is érnek kritikák bennünket a tv mentesség miatt, úgyhogy nagyon örülök, hogy végre máshonnan is hallom ezt. ;-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, nagyon jól esik, hogy gondoltál rám! :))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám! Kellemes meglepetés volt. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm, megtisztelsz! Csodálatos a blogod, jó idejönni!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm! Csodálatos a blogod, jó ide jönni!

    VálaszTörlés
  8. Mindenkinek nagyon szivesen! :-)
    Mindenkinek nagyon tetszik a blogja és jó őket olvasgatni, csak így tovább!


    Szamóca!
    Nálam is néznek nagyokat az emberek amikro mondják, hogy láttam-e ezt meg azt a műsort én meg mondom, hogy nem mert nem nézünk tévét. Az arcuk a legjobb, látom, hogy nem tudnak az infóval mit kezdeni és csak néznek! :-) De azért nézünk pl. sorozatokat egy héten mondjuk 3x, vagy pl. filmeket amik érdeklenek a gépen, de ennyi bőven elég. Így legalább van időnk magunkra és egymásra. Híreket meg amit akarok neten úgyis el tudom olvasni,úgyhogy lemaradni nem maradok le semmiről. Örülök, hogy mások is vannak így ezzel!

    VálaszTörlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!