hétfő, március 13, 2017

Termékteszt: Lima vegán kozmetikumok

Ezt a bejegyzést a Lima https://limacosmetics.hu/ szponzorálta termékeivel, azonban a vélemények és gondolatok teljes mértékben a sajátjaim. 


Amikor a Lima tulajdonosa, Lele Márta, aki a blogom régi olvasója, megkeresett engem azzal, hogy kipróbálnám-e a kézi készítésű, vegán kozmetikumait, azonnal igent mondtam. Amikor és ahogy csak lehet, támogatom a magyar termékeket, és ha kozmetikumokról van szó, hiszek abban, hogy a tiszta alapanyagok és a kevesebb-több elvével készített termékekkel érhetjük el a legjobb eredményt. Ezen felül a tény, hogy vegán és állatkísérlet mentes, már csak hab a tortán. 

A Lima honlapja nagyon profi és minden kérdésre áttekinthető választ kapunk: https://limacosmetics.hu/. Őszintén szólva, nálam ez egy nagyon jó pont, ugyanis ha rákattanok egy márkára, akkor szeretek kipróbálni több terméket is, és szeretem böngészni a honlapot és a termék leírásokat. Ilyen tekintetben is szuper a Lima.

Izgatottan vártam a termékcsomagot, ami pont megérkezett mire én is haza értem a karácsonyi kiruccanásunkra, így ezt egy csodálatos karácsonyi ajándéknak vettem. Alig vártam, hogy kicsomagoljam és kipróbáljam a termékeket. Két hónapon keresztül minden nap használtam (és a férjem és kisfiam is), mire a poszt megírásához jutottam. 

A 4 különböző kozmetikai termék mellé kaptam brossúrát is, amin látszik, mennyire profi és átgondolt ez a brand. Habár engem marketinggel nem lehet megvenni, mégis úgy gondolom, ez így az igazán elegáns.


A négy termék, amit kipróbálhattam: 
Orange Lip Chérie ajakbalzsam
Black lavender arctisztító szappan
Cocoa babe testvaj
Aspira parajdi sós szappan

Ezeken kívül még számos terméke van a Lima-nak, és különböző bőrtípusokhoz különböző ajánlások vannak. A Lima tulajdonosa nagy gondossággal kikérdezett a bőrtípusomról, és aszerint választott nekem. S habár nem tudhatta, de egy-egy termék elég nagy kihívás előtt állt a tesztelésemmel, mert kifejezetten naturalista lettem az utóbbi években, és még annál is finnyásabb. 



Orange lip chérie ajakbalzsam

Jelenleg két fajta ajakápolóval rendelkezik a Lima, és én ezek közül a narancsosat próbálhattam ki, aminek nagyon örülök, mert a levendula kozmetikai termékekben általában nem annyira fekszik nekem, másrészt ez a termék tesztelés a második várandósságom elején, a "rettegett" első trimeszterben ért (a.k.a. a semmilyen szagot és ízt nem tűrő, állandó hányós időszakban). Azonban a drogériákban megtalálható illatozó ajakápolóktól és rúzsoktól eltérően, az Orange lip chérie illata annyira finom és visszafogott, hogy kifejezetten jól esett felkenni újra és újra a szagundorom ellenére is. Olyan illata van, mint mikor felbontok egy narancsot, csak enyhébb. Ez a finoman édesen-savanykás narancs illat azonban viszonylag hamar elillan, tehát azoknak is jó lehet, akik nem szeretik az illatos kozmetikumokat (mint Anyukám). 
Az állaga pedig a kakaóvajtól és a kókuszolajtól egyszerűen csodás: vajas, de nem túl zsíros, nem olyan, mintha egy zsíros bödönbe cuppantottam volna, mégis finoman körülöleli az ajkaimat és sokáig puhán tartja. Nem úgy, mint a bolti ajakápolók, amik közül nagyon sokat kipróbáltam már, mert azok konkrétan még jobban kiszárítják a számat, de ez nem, ezt nem kell 20 percenként újra kenni. 
Én totál beleszerettem ebbe, és ami szuper, hogy nem kell tégelyesen újat venni, mert lehet kapni utántöltő ajakápolót, így abszolút környezet barát. Nagyon megnyugtató, hogy természetes anyagokból készült, mert nem kell attól tartanom, hogy valami nem jót nyalogatok le a számról, főleg most, hogy várandós vagyok. 
Ebből, tutira fogok utántöltőt venni. 



Black lavender - aktív szénnel és levendulával

"Figyi, ez valami teljesen más." - mondtam a férjemnek, miután először arcot mostam vele. Kinevetett. Mondtam neki, "jó persze értem mit nevetsz, de te is ezt fogod mondani, ha kipróbálod, tessék, itt van." Mivel férjem is szereti a arcápolási termékeket, azonnal ki is próbálta (este volt, mindannyian lefekvéshez készülődtünk), aztán pár perc után oda jött hozzám: "Te, ez tényleg más."- halálosan komolyan. Összenéztünk, és nagyon jót nevettünk. Aztán megkérdezte mi van benne és mikor mondtam, hogy aktív szén és levendula kémikus lévén felcsillant a szeme "aktív szén? Az aktív szénnek nagy a felülete, ezért sok anyagot köt meg." Itt van pontosabban, miért király az aktív szén: "2.5cm3 aktív szén felszíni területe megegyezik két teniszpálya területével. Ezért képes az aktív szén annyi mérgező anyagot, atomot és iont magába szívni." (forrás: http://anatur.hu/blog/az-aktiv-szen-hatasai) 
Konkrétan, tényleg az érződik, mikor megmosom vele az arcom, hogy az arcom szuper tiszta lesz tőle. Pedig nem vagyok koszos, nem izzadok (most nincs meleg) és nem is kifejezetten zsíros a bőröm. De mégis, egyszerűen szuper tiszta lesz, mint a pórusokból is mindent kiszippantana. Ez az aktív szénben rejlő erő. 
A levendula illata pedig nagyon finom, mondhatni leheletnyi, ezért nagyon kellemes vele arcot mosni. Bevallom, imádom. Pedig ha valaki, akkor én már rengeteg arctisztító szappant kipróbáltam, a low endtől a high endig, a natúroktól a szuper kemikáliás szuper drága csodákig, és az eredmény mindig ugyanaz volt: az arcom szimplán tiszta és kiszárít. Ez az érdekes ebben a Black lavenderben, hogy nem szárítja a bőröm, annak ellenére, hogy zsíros bőrre ajánlják. Sok termék ígéri ezt, hogy zsíros bőrre való de nem szárít, de nekem még egyik sem váltotta be ezt az ígéretet tényleg. A bőröm ugyan nem zsíros most, de ha bejön a 35+ fok, akkor az izzadság és a por, ami itt Katarban van, engem sem kímél. Előre tudom, hogy imádni fogok hazajönni és a Black lavenderrel arcot mosni. 
Ez a másik termék, amit tutira újra venni fogok, meg nagyon kíváncsi vagyok a másik kettőre is, a Marshmallow-ra, ami fehér agyaggal és kakaóvajjal van, és a Veranda nevűre, ami zöld agyaggal és bergamottal van. Szerintem beszerzem őket ajándékba Anyumnak és akkor én is kipróbálom. :)


Cocoa Babe testvaj

OH YEAH...tudom, tudjátok már, hogy tudok lelkesedni, de ez...ez valami luxus kényeztetés. "100%-ban természetes", "organikus kakaóvaj felhasználásával", és "teljesen vegyszer- és tartósítószermentes" (mint az összes Lima termék), így akár kismamák és babák bőrére is ajánlják. Összetevők: organikus kakaóvaj, organikus szűz kókuszolaj, Napraforgó magolaj, E-vitamin, Kakaópor.
Először is imádom az alakját és a kakaót a közepén. A kakaó illata már a papírba csomagolva is érződött, kicsomagolva pedig hmmm mintha a legjobb minőségű étcsokit szagolgatnám. Nem csoda, hogy a kisfiam, aki csak 1.5 éves, mindig kikapja a kezemből, sőt, még a székre felmászva az asztalról is leszedi, csak hogy szagolgassa és körbe-körbe sétáljon vele....hosszú percekig áll egy helyben az arcához nyomva és szagolgatja, és azt hajtogatja "tataó". 
Azt vettem észre, hogy legjobb zuhanyzás után ha végighúzom a bőrömön. Nagyon kényeztető, kifejezetten zsíros érzete van. Azonban a bőröm, ami normál-száraz, egy-két perc masszázs után beissza és nem marad zsíros érzet, csak szuper hidratáltság. Az illata is gyorsan elillan, amit Anyukám vett észre, aki nem szereti az illatos kozmetikumokat (igen, még az étcsoki illatot sem?!) és nagyon megörült, hogy nem marad a bőrén a kakaó illat sokáig, mert "mi van ha keveredik a parfümmel" (nappal teszteltük). Igy Anyukámat is meggyőzte, aki..hát kimondom, szuper finnyás. :)
Ezt is, mint a többi terméket, érdemes száraz, hűvös helyen tárolni, így ha bejön a nagy meleg, ami már nem várat magára itt soká, akkor a hűtőben fogom tárolni zacskóban. Alig várom, hogy a szuper melegben kivegyem a hideg testvajat és végigsimítsam a karomon!
Annyira biztonságos, hogy a 1.5 éves kisfiamnak is rendszeresen bekentem az állát, ami valamiért kipirosodásra és kiszáradásra hajlamos, pedig mindig megmosom a száját evés után, mégis, szerintem az én érzékeny bőrömet örökölte. Tehát minden nap bekentem neki vele és azon kívül, hogy imádta, nagyon szépen rendbe hozta a bőrét! Bevallom, nagyon meglepődtem. 
Ha meglesz az újabb trónörökös, ezzel fogom bekenni a finom újszülött bőrét fürdés után. :)
Van belőle szív alakú is, amit "lazító, kényeztető masszázshoz" is ajánlanak. 


Aspira parajdi sós szappan

Jelenleg két szappanja van a Lima cégnek, az Aspira - parajdi sós szappan, és a Chocola - peeling szappan.  Én az Aspira-t próbáltam ki, aminek enyhén mentolos-levendulás illata van, és van benne organikus extra szűz olíva olaj, organikus kakaóvaj, organikus ricinusolaj és borsmentes és levendula illóolaj is. Mondanom se kell, - de mégis fogom - hogy ez egy szuper kényeztető szappan az esti zuhanyzáshoz/fürdéshez. Én a zuhanyzós típus vagyok (melyik kisgyerekkel rendelkező anyuka nem az?) ezért arra az 5 perc zuhanyzásra szánt időt szeretem kényeztetően kihasználni. Ez a szappan, azon túl, hogy a tudat, hogy természetes már finommá teszi, krémesen habzik (és nem sikamlósan!) és már a zuhany alatt hidratál. Totál nem száraz után a bőröm, mikor már megszárad, ami egyszerűen csúcs, főleg a téli hónapokban. Az illata ennek is visszafogott és nagyon természetes, amit most a várandósság alatt, mikor extra erős a szaglásom, nagyon tudok értékelni. Frissítő, és én leginkább a borsmentát érzem ki belőle, ami személy szerint nekem a legfrissítőbb illat. 
Ezen kívül annyira biztonságos, hogy a 1.5 éves kisfiamnak is hagytam, hogy rendetlenkedjen vele (értsd, próbálja megfogni a vízben hahaha) a kádban, így kiázott belőle egy kis adag a vízbe és azzal mosdattam meg. 
Legközelebb a Chocola-t fogom kipróbálni, ami egy csokis-kávés-fahéjas szappan enyhe peeling tulajdonsággal, ez is nagyon kényeztetően hangzik! :)

Lima honlapja: https://limacosmetics.hu/
Lima Facebookon: https://www.facebook.com/limavegancosmetics
Lima Pinteresten: https://uk.pinterest.com/pin/74942781280046786/
Lima Instagramon: https://www.instagram.com/limacosmeticsofficial/

Ti mit gondoltok a vegán kozmetikumokról, próbáltatok-e már ilyet, mennyire figyeltek oda, mint paleosok, hogy mit kentek magatokra?


6 megjegyzés :

  1. Nagyon jó termékek, én is használom őket. Viszont mutattál be olyat is amelyet nem, köszönöm az összefoglalót :)

    VálaszTörlés
  2. Stiks HEETS botok az Iqos nagykereskedelemhez folyamatosan

    A cég "ТОВ СТИКХИТС КОМ" értékesíti nagykereskedelmi dohány sticks HEETS rendszeresen! Rendelkezésre álló dohányrudak az ukrán piacon jövedéki adóval (7 íz), a kazahsztáni piacon jövedéki adó nélkül (7 íz), az orosz piacon jövedéki adó nélkül (11 íz).
    A választék az ízek Stik Heets Iqos kielégíti minden ügyfél:
    Heets Silver Selection - ez egy kiválasztott dohánykeverék ízének egyszerű, könnyű keveréke.
    Heets Bronze Label – Teljesen új keverék, dohány íz, finoman kombinálva kakaóval és szárított gyümölcsökkel.
    Sticks Purple Label - A felejthetetlen íz és a gazdag aroma merész kombinációja.
    Stick dohány Heets IQOS való IQOS Amber Label - - Ez a szigorú klasszikusok érdekes kombinációja.
    Heets Green Zing - ez egy igazi tavaszi illat.
    Heets Turquoise Label – Hűtő mentolos jegyzetek kombinációja.
    Heets IQOS való Yellow Label - A kiválasztott dohány aromája keveredik könnyű fűszeres jegyzetekkel.
    (Újdonság) Heets Glaze Heets -- puha és illatos. Finom keveréke friss fűszereknek és aromás fűszereknek.
    (Újdonság) Heets Noor Heets - meleg és citrus. Egy elegáns dohánykeverék, meleg, mogyorós ízzel, finom citrusfélékkel és gyümölcsös bankjegyekkel.
    (Újdonság) Heets Apricity Heets- gazdag és krémes. Dohánykeverék fás és édes gyümölcsös bankjegyekkel.
    (Újdonság) Yogen Heets - Aromás megjegyzések: friss virág.
    Vannak olyan eszközök is, amelyek IQOS 3.0 multi (4 szín) és IQOS 3.0 duo (5 szín).
    Ukrajnában bármilyen fuvarozóval szállítunk, valamint Ukrajnából a közeli és távoli külföldre a "DHL EXPRESS AVIA" szállító cég szállít.
    Írjon a Telegram – StickHeetsUkraine.
    Hívásokat és megrendeléseket fogadunk el a Telegram telefonon +447384477840 Andrey,
    A teljes kínálat az stik.net.ua oldalon.

    VálaszTörlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!