kedd, február 26, 2013

Felhívás: Paleos tapasztalatokat várok!

A paleolit életmódról nagyon sok és sokfajta vélemény terjeng az interneten... Az én véleményem az, hogy ez is csak egy olyan dolog, amiről nem beszélni kell, hanem csinálni. Ugyanis ha valaki csinálja (a paleot), annak az élete egyértelmű változáson megy át, életminősége, egészsége javul. Aki ezzel így van általában rájön, hogy nem szükséges bizonygatni az igazát a hitetleneknek, hiszen mindenki kipróbálhatja maga.

Azonban vannak olyanok, akiknek nagy lökés kell a változáshoz. A kezdéshez. Sikertörténet. Lelkesítés. Én már leírtam az én sikertörténetemet, de úgy gondolom, minél többen vagyunk, akik megosztjuk a tapasztalatainkat, annál több erőt adunk egymásnak a kezdéshez, s sokaknak a folytatáshoz is.

Ezért arra kérek minden bátor paleost, hogy ha szeretné, írja meg nekem a történetét, amelyet én, az író engedélyével, felrakok a blogra egy az egyben Paleos sikerszorik címen.


Várom leveleiteket!

3 megjegyzés :

  1. Huu.

    Nekem van egy kis tapasztalat szerűm...itt:
    http://paleo-konyha.blogspot.com.es/2012/04/eletmod-meg-valtas.html

    Szeretem nagyon a blogod! :)

    Szép napot neked!

    Betty
    :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Pocak Panna!
    Én ma írtam egy kis beszámolót, amit mostantól rendszeresen vezetek majd.Leírtam az összes változást,amit a paleo adott nekem,ám sajnos egy kicsit most abbahagytam (önfegyelem hiánya),de holnap újrakezdem.Ha érdekel,akkor itt tudod elolvasni:http://jettisnewlife.tumblr.com/

    VálaszTörlés
  3. Kedves Panna!
    Nagyon szuper a blogod, sokszor nézegetem és új ötletek merítek a főzéshez nap mint nap.
    Már egy éve, hogy a paleo étrendet követjük ( bár tettük volna korábban meg )!
    Pajzsmirigy betegség miatt tértünk át erre az étkezésre, már az egész család ezt követi, nagyszülőket is beleértve.
    A kisfiam még csak 5 éves, de nem telik el úgy nap, hogy ne hallanám tőle: "Anya ez az ebéd isteni volt!" Megmondom őszintén, amióta így étkezünk, azóta eszünk igazán csak jókat!
    Mindenkit csak biztatni tudok, hogy váltsanak életmódot, kezdjenek el egészségesen táplálkozni, mert az a sok "szemét" amit sajnos sokan megesznek az emberi szervezet kárára megy és jönnek sorba a betegségek, amit sok gyógyszerrel próbálnak helyre hozni, pedig másként is lehetne.
    Férjem édesanyja cukorbeteg lett, persze rögtön jött az inzulin, de ő a paelo étkezést választotta, 22-ről vissza ment 6-ra cukra. ( persze nem mindegyik cukorbetegség gyógyítható, ha jól tudom, de neki bevált).

    További sok sikert kívánok az oldalhoz!
    Maradok hű olvasód!
    Biobaby

    VálaszTörlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!