kedd, december 06, 2011

Duplán gesztenyés muffinok (paleo)



Hogyha követtétek a Kifőztük játékát a Maronival és olvasgattátok a magazint is, akkor észrevehettétek, hogy gesztenye-őrület volt nálunk jó pár hónapon át. Ebből én is kivettem a részem a családom segítségével és ennek eredményeképp három fantasztikus, csupa-csupa gesztenyés recept született meg. Remélem, hogy ti is olyan örömötöket lelitek bennünk, mint az én kicsi családom tette.
A csodás és kreatív receptért köszönet Édesanyámnak!



10 megjegyzés :

  1. Nagyon jól néz ki! Főleg amelyikbe már beleharapott a türelmetlen fogyasztó :)

    VálaszTörlés
  2. Mi a különbség a lédig gyorsfagyasztott natúr gesztenye és a étkezési szemes gesztenye között? Köszi! Csilla

    VálaszTörlés
  3. Csilla! A Lédig az gesztenye massza, míg a szemes ... hát az egész szemeket tartalmaz! :)

    VálaszTörlés
  4. AmI, köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Köszi, nem láttam, hogy massza. Csilla

    VálaszTörlés
  6. muszáj bele a szemes gesztenye?
    amúgy nagyon ccééépek! :P

    VálaszTörlés
  7. Nem muszáj, simán kihagyható! :)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Panna!

    Szeretném kipróbálni ezt a receptet, de csak mikroban tudnám elkészíteni. Nagyjából mennyi idő alatt készül el a mikroban?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazság szerint még sosem készítettem mikróban de azt javaslom hogy kb. közepes, ha nem kisebb fokozaton és sűrűn nézd meg késsel, hogy mikor sül meg. Hajrá!

      Törlés
  9. Szia! Érdeklődni szeretnék hogy nem lehetséges-e hogy kihagytad ebből a receptből a sütőport illetve a szódabikarbónát,mert megsütöttem s elég tömörre,keményre sikeredett...Vagy ha nem,akkor mit csinálhattam rosszul??? Köszönöm válaszodat!

    VálaszTörlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!