hétfő, október 24, 2011

Láttad? Nyomtatóbarát lettem!

Kedves Olvasóim!

Nemrég változtattam kicsit a blog designján, és sajnos valahogy a folyamatban elveszett a nyomtató ikonom a receptek alól. Észrevettem és orvosolam a hibát. Most már ismét nyomtatóbarát vagyok!

Hol van és miért jó ez Nektek?
Minden receptem legalján van egy szürke sáv, ahol közösségi és megosztási ikonokat láthattok, mint twitter, facebook, yahoo, emailes megosztás és stb. A legelső ikon, egy zöld nagy nyomtató ikon jelzi mostantól azonban, hogy a receptet, vagy akár az egész bejegyzésemet kinyomtathatjátok!

Nem csak nyomtatni lehet vele, hanem akár Pdf-ként menteni a gépetekre, vagy akár emailben megosztani. El lehet tűnteni a fotókat, ha nem kellenek, lehet változtatni a betűk méretén, kitörölhettek mondatokat vagy egész bejegyzéseket. Saját igényetek szerint alakíthatjátok, menthetitek, küldhetitek vagy nyomtathatjátok.
Klassz, ugye? :)


További jó böngészést kívánok,

4 megjegyzés :

  1. Remélem jó helyre kattintottam :-))

    Drága Panna, én nagyon örülök hogy nyomtatóbarát lettél! Biztos vagyok benne, hogy nem csak nekem, hanem sokunknak lesz ez segitségünkre.

    Ami viszont még nagyobb segitségemre, no meg örömömre szolgálna, ha minél hamarabb jönnének a receptek, hogy mit esztek, pl főétkezéskor. A süteményeidért is hálás vagyok. Érdekes, hogy akármennyi recept is kering az interneten, nekem akkor is az olyan lelkes (magyar) paleozók receptjeire lenne szükségem, mint pl te is vagy :-)) Úgyhogy egy hálás, de határozottan türelmetlen várakozód már van a főétkek, esetleg reggelik, vacsorák receptjeire!

    Érezzétek nagyon jól magatokat Skóciában!! Nekem a szivem csücske! Naná, hisz a férjem nagyon skót :-)))

    Köszönet a klassz receptekért, meg ötletekért. Üdvözlettel:

    Ancsa

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ancsa!

    Köszönöm szépen a kedves soraidat! Azon vagyok, hogy minél több recept kerüljön fel a blogba, igyekszem is nagyon, gyűjtögetem szorgosan az újabbnál-újabb recepteket, amelyeket hamarosan látni fogsz a blogon. :)
    Köszönöm a jókívánságokat! :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Panna,

    engem az érdekelne, hogy lesz-e jövő évi naptár? A mostanit is nagyon szeretem, örülnék ha lenne! :))

    VálaszTörlés
  4. Kedves Olvasó!

    Igen, tervezem, hogy lesz naptár, és úgy tervezem, hogy még novemberben, legkésőbb a végéig elérhetővé teszem! :)
    Köszönöm a kérést, jól esik. :)

    VálaszTörlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!