péntek, december 19, 2014

Mézes krémes rafináltan (glutén- és tejmentes)



Édesanyám és én csúcs párosítás vagyunk a konyhában. Ezt a különleges, ünnepi desszertet is közösen alkottuk meg. Az első alkalom óta, hogy elkészítettük, számtalanszor került az asztalra, és minidig egy szempillantás alatt eltűnik. Nekem ez a személyes kedvencem karácsonykor.

A tésztában van méz bőven, ezért igyekezzünk túlsütni, kicsit keményre, ugyanis a krém megpuhítja majd. Tipikusan az a karácsonyi desszert, amelyet egy-két nappal előre is el lehet készülni, minél jobban összeérnek az ízek, annál jobb. Jah, és még egy fontos tanács: dupla adagot készítsünk. 





3 megjegyzés :

  1. Kedves Panna
    Tetszik a recept ki is fogom próbálni, régóta keresek a gyerekeknek egy hagyományos mézeskrémest helyettesítő receptet. A krémhez fűzném hozzá, hogy kapható az üzletekben rizsdara.
    Üdv. Mónika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves kismonika!

      Köszönöm a tippet! Nekem egyszerűbb itthon darálni a rizst, mert van házi malmunk.
      Majd mondd el hogy ízlett! Sok sikert hozzá!

      Törlés
  2. A tésztát elkészítettem tegnap este, de most egyelőre a saját mézes krémes krémemet töltöttem bele. (Csak fél adagot készítettem próbaképpen). A szélét már kóstoltam, még kell egy kicsit "szívnia magát" de príma lesz. Köszönet a receptért. Az itt leírt -számomra meglehetősen csábító- krémet is ki fogom próbálni, de a családom többi tagja igen válogatós, most nem kísérletezek.
    A kérdésem még, hogy te kb mekkora tepsiben oszlatod szét ezt a tésztamennyiséget?
    Köszönöm előre is a választ. Békés, szép ünnepet kívánok! Mónika

    VálaszTörlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!