szerda, december 17, 2014

Törökmogyorós paleos kalács (paleo)


Ezt a csodálatos kalácsot még tavaly alkottam Katarban, ahol negyed és fél kilós kiszerelésben minden utcasarkon lehetett venni bármilyen magot és én ezt imádtam kihasználni. Ez a kalács egyik nagy büszkeségem, ugyanis egy igazán könnyű állagú, finom, puha kalács, amelynek enyhén törökmogyorós-kakaós íze van. Fantasztikusan jól áll neki egy vékony réteg kis vaj és egy kis rácsurgatott méz. Számomra ez volt hossszú-hosszú ideig a reggeli, és még a mai napig sem untuk meg. 

Mindenkit bíztatok a kipróbálására, hiszen nagyon egyszerű és mégis csodás recept, amit rengetegszer készítettem el és tökéletesítettem, bomba biztos recept.

Nézzetek még vissza a blogra, mert karácsonyig még lesznek finom paleo receptek. :)



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!