szerda, március 28, 2012

Kókuszolaj várásláshoz info!

Sziasztok Kedves Olvasók!

Nagyon sokszor kérdeztek arról, melyik fajta kókuszolajat használom sütéshez-főzéshez. Most véletlenül rátaláltam itt, a Bionom honlapján, és ez azért nagyon klassz hír, mert nem számít mennyire kis faluban is éltek, meg tudjátok rendelni. Ez egy eléggé olcsó fajta, mert nem szűz.
Aki a kókuszolajat kozmetikai célokra is szeretné használni (mintahogy én is teszem), azoknak erre a célra a szűz kókuszolajat ajánlom! (A név ne tévesszen meg, a kókuszolaj és kókuszvaj teljesen ugyanazt takarja.)

Ha érdekel, én milyen kozmetikai célokra használom a kókuszolajat, akkor azt is megsúghatom majd...


Legyen Mindenkinek gyönyörű, napsütéses szerdája!

5 megjegyzés :

  1. Én ezt használom (csak hogy színesítsem a palettát :)) : http://www.trendavit.hu/lapok.php?page=2 A mediline-ban hasonló áron lehet hozzájutni, szagtalan és nem kókuszízű.

    Barbi

    VálaszTörlés
  2. Én is ilyennel sütök, a Bionomossal :-) A Konzol-féle vajakból pedig a shea és a kakaó is isssteni, nem is mérhető más fajtához... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azokat is próbáltam már, és valóban fasztasztikusak! :)

      Törlés
  3. Szia Panna :-)
    A Barco kókuszolaj is ugyanolyan egészséges? Én 1500-ért vettem 1 kg-os kiszerelést, és ez barátinak tűnik. Megsúghatnád a kókuszolajos szépségápolási szokásaidat is :-) Köszi!
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsuzsi!

      Azt kétlem, hogy egészségtelen lenne, viszont abban biztos vagyok, hogy nincs benne annyi vitamin és stb., mint nyersen. Főzésre-sütésre azonban tökéletes!
      Okés nemsokára jönnek kókuszolajos szépségtrükkök! :)

      Törlés

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!